Accountec Byråportal
Byråportal? Vad är det och vilka fördelar innebär det att ha en på byrån?
GRATIS - Webinar 31/5 kl 13.00
Lyssna på ett inspirerande webinar där DIGIM Redovisning berättar om sin digitala resa och hur de ändrat affärsmodell och samtidigt effektiviserat sitt samarbete med alla sina kunder via sin byråportal och de integrerade lösningarna som finns där!
Vi kommer gå igenom följande:
  • Hör DigiM berätta om sin digitala resa tillsammans med Accountec Byråportal - Byråns portal, inkl byråns favoritsystem!
    Fler och fler byråer erbjuder numera fast pris till kunderna, där kunden vet vad de betalar för och där kunden i stället får ett värde tillbaka i form av tid med sin konsult och kan då prata om hur de kan ta sitt företag till nästa nivå.
    För att som byrå uppnå detta måste man arbeta med sin affärsmodell och digitalisera alla manuella processer

    DigiM har varit kund till Accountec i två år och sköter all sin kommunikation med kunderna via portalen, som är skräddarsydd efter deras verksamhet och mot kund går under namnet "DigiM One".

    Alexander på DigiM letade system för ett par år sedan och fastnade efter lite efterforskningar för Accountecs Byråportal. Han ser det som stora fördelar att det själv går att välja vilka system som ska kopplas på, att många funktioner finns inbyggda i portalen och att systemet utvecklas hela tiden.

    "Portalen är ganska unik. Det finns ingen konkurrent som erbjuder samma sak. Det är ju ett CRM-system egentligen, byggt för en redovisningsbyrå", säger Alexander.
  • Smart kommunikation inkl system är nyckeln till framgång!
    Alexander ser ärendehanteringen som navet i byråportalen och det som gör den så unik. "Det förenklar verkligen kommunikationen med kund. Vi kan kontrollera att kunderna gör det de ska, när de ska göra det och att det verkligen blir gjort", säger han. "Det blir också tydligare för kunden som själv kan bocka i när en uppgift är klar" Vi tar inte in några nya system som inte är kopplade till Accountec. Vi har tittat på några system som är i dialog med Accountec om att bli partners, men har sagt att vi väntar tills de verkligen är integrerade.".

    Delta på detta kostnadsfria webinarium och hör Alexander berätta om hur de arbetar smart och framgångsrikt i sin portal
Värd för webinaret - Peter Cervin
Co founder & Partner Manager Accountec Byråportal
Efter att ha arbetat mot redovisningsbranschen i nästan 10 år som underleverantör av ett tidsrapportering-system så föddes ideén om ett enklare samarbete mellan kund och byrå på alla plan. Tidsrapporteringen är ju en central del för att skapa och förenkla arbetet kring löner men tillsammans med andra integrerade system för bokföring, ärendehantering, dokument mm så såg vi att byråerna verkligen effektiviserade sin arbetsdag och fick mer tid över till det som efterfrågas mest av kunderna - proaktiv rådgivning.

+ Alexander Malmström från Digim Redovisning
Onsdag 31 maj 13.00-14.00
Fyll i din epost adress så får du en kalenderinbjudan med länk till mötet. Varmt välkommen!
Accountec skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan bara intressant för dig. Om du ger ditt medgivande till att vi får kontakta dig ska du fylla i din epostadress. Du kan när som helst säga upp prenumerationen på våra utskick.
Genom att fylla i din epost ger du ditt godkännande till att Accountec lagrar och behandlar personuppgifterna i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet.