Fler och fler byråer väljer att arbeta med Accountec byråportal - CRM, byråstöd och kundportal i ett. Vi är byråns ekosystem - det är här du samlar alla dina favoritsystem, kommunikation och dokument på ett ställe och bjuder in dina kunder till ett smartare samarbete. Accountec är byråns mötesplats för konsulter, kunder och system.
Under detta webinar ska vi berätta om hur du kan automatisera ditt arbete med hjälp av vårt byråstöd. Vi har byggt in en massa bra tjänster för dig och din byrå, som gör arbetet lättare, tryggt och säkert, men framför allt väldigt mycket mer effektivt. Det som tidigare tog dig timmar, dagar eller veckor att göra på byrån, hjälper vi dig med några få knapptryck. Vårt byråstöd är väldigt uppskattat av våra kunder. Vi frigör tid så att du kan fokusera på verksamhetens utveckling och lönsamhet. Vem vill inte ha en lönsam byrå?
Se till att boka in tisdagen den 26 september kl. 11.00. Då är alla välkomna till detta webinar. Kostnadsfritt som vanligt.
Program
Värd
Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec
Peter Cervin är delägare och verksam i Accountec. Peter har många års erfarenhet av redovisningsbranschen.
Anmäl dig gratis
Fyll i din e-post så skickar vi en inbjudan med länk till eventet.