Logga in i portalen
Webinar | Accountec

Säg adjö till administration i överflöd och hej till modernt byråstöd

När: 22 februari kl. 11.00 (1 tim)
Nu får du vara nog med byråadministration i överflöd. Säg hej till Accountec och ett modernt byråstöd. Det perfekta verktyget för dig och din byrå. Bli en byrå i digital framkant - arbeta smart och effektivt och få mer tid över till verksamhetsutveckling.
Under detta webinar kommer vi att visa dig hur du kommer igång med Accountec byråportal. Oavsett om du är byråledare eller medarbetare på byrån så har vi gjort det enkelt för dig att hantera byråns alla uppdrag och tillhörande aktiviteter. Administrera alla dina kunder i en trygg och GDPR-säker miljö, skapa och skicka uppdragsavtal, skapa återkommande uppgifter fördelat på dina medarbetare, få koll på byråns samtliga uppdrag och hantera din kundkännedomsprocess digitalt. Detta och mycket mer kommer vi att visa dig under 60 minuter.

Under webinaret kommer vi att visa dig:
  • Kundadministration, skapa och skicka uppdragsbrev och digital kundkännedomsprocess
  • Hantering av byråns alla uppdrag och återkommande aktiviteter
  • Ärendehantering, dokumentdelning och digital signering

Accountec byråportal är en tjänst för redovisnings-, revisions- och lönebyråer som erbjuder CRM, byråstöd och kundportal i ett. Samla alla byråns kunder, verktyg och dokument i en användarvänlig plattform där samarbete, analys, rådgivning och kommunikation står i centrum.

Program
Värd
Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec

Webinaret hålls av Peter Cervin som är delägare och verksam i Accountec. Peter har många års erfarenhet av redovisningsbranschen.

Anmälan är stängd
Anmäl dig gärna till något av våra kommande webinar.