Logga in i portalen
Webinar | Accountec & Reda

Så automatiserar du byråns hantering av leverantörsfakturor

När: 13 oktober kl. 11.00 (1 tim)
Accountec byråportal har en mycket smart integration för fakturatolkning, nämligen REDA. Automatiserad fakturatolkning där systemet över tid lär sig era kunders leverantörsfakturor så att mer och mer automatiseras. Detta tillsammans med attestfunktionalitet och integrationer mot de flesta stora ekonomisystemen gör Reda till ett av era kunders viktigaste hjälpmedel.

Accountec
Under detta webinar kommer du att få mer information om Accountec byråportal och hur vi kan förenkla samarbetet mellan dig/byrån och dina kunder. Samla alla dina favoritsystem, kommunikation och dokument på ett ställe och bjud in dina kunder till ett smartare samarbete med Accountec byråportal - CRM, byråstöd och kundportal i ett.

Reda
Du kommer även att få en presentation av Nils på Reda som går igenom systemet som hjälper byrån att digitalisera och automatisera hanteringen av fakturor. Tolka, validera, kontera och attestera - sen är det klart!

Som Accountec-kund får du självklart ett förmånligt pris på Reda, när du ansluter systemet via byråportalen.
Program
Värd
Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec

Peter Cervin är delägare och verksam i Accountec. Peter har många års erfarenhet av redovisningsbranschen.

Värd
Nils Törnström, Co-Owner, Sales & All-arounder på Reda
Anmälan är stängd
Anmäl dig gärna till något av våra kommande webinar.