Logga in i portalen
Webinar | Accountec

Så automatiserar du byråns hantering av K10-blanketter

När: 16 januari kl. 11.00 (1 tim)
Accountec byråportal har en mycket smart funktion för att beräkna gränsbelopp och automatiskt skapa och distribuera K10-blanketter med pedagogiska instruktioner till aktieägarna så att de lätt kan samordna med sin övriga privata deklaration. Med en knapptryckning skapas och skickas blanketter och instruktioner till byråns samtliga aktieägare i ett samlat massutskick. Funktionen hanterar även kontrolluppgifter på motsvarande sätt.
Med vårt systemstöd och rekommenderade arbetsmodell så eliminerar ni allt manuellt deklarationsarbete för era FÅAB-ägare under den ansträngda vårperioden och frigör tid till annat debiterbart arbete.

Under detta webinar går vi igenom vår lösning och visar hur ni enkelt kan få en betydligt smidigare hantering av arbetet för FÅAB-ägarna samtidigt som ni får ett utmärkt planeringsverktyg för löneplanering och utdelningsplanering.

Accountec
Under detta webinar kommer du att få mer information om Accountec byråportal och hur vi kan förenkla samarbetet mellan dig/byrån och dina kunder. Samla alla dina favoritsystem, kommunikation och dokument på ett ställe och bjud in dina kunder till ett smartare samarbete med Accountec byråportal - CRM, byråstöd och kundportal i ett.
Program
Värd
Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec

Peter Cervin är delägare och verksam i Accountec. Peter har många års erfarenhet av redovisningsbranschen.

Värd
Lars Lejdborg, Co-founder & Partner Manager på Accountec
Lars Lejdborg är delägare och verksam i Accountec. Lars har många års erfarenhet av redovisningsbranschen, både från storbyrå och som egenföretagare.
Anmälan är stängd
Anmäl dig gärna till något av våra kommande webinar.