Så hjälper vi dig att bli en byrå i digital framkantAccountec byråportal är en tjänst för redovisnings-, revisions- och lönebyråer som erbjuder CRM,
byråstöd och kundportal i ett. Samla byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum.
Vi vill att samarbetet mellan byrån och deras kunder ska vara enklare, smartare och mer effektiva. Vi vill också att byrån ska kunna arbeta med system som de anser är bäst för verksamheten. Med Accountec byråportal är detta möjligt. Det är här man bygger byråns digitala ekosystem, med sömlösa integrationer och automatiserade processer.
Vi på Accountec är med dig och byrån hela vägen. Med vår erfarenhet och expertis hjälper vi dig att säkerställa att byråns samtliga processer digitaliseras och följer de riktlinjer som krävs. Tillsammans skapar vi framtidens byrå som blir mer effektiv och lönsam och som ger mer utrymme till både ekonomisk rådgivning och ändrat erbjudande.