Skapa PDF och skicka för digital signeringNär du är klar med ditt uppdragsbrev sparas det i ditt
kundregister. Det är också här du kan generera en PDF och skicka uppdragsbrevet för digital signatur. Som vanligt när det gäller digital signering med Accountec byråportal kan du välja flera mottagare och i vilken ordning det ska signeras. En bra funktion för dig med större kunder, med flera beslutsfattare.
När uppdragsbrevet är signerat och klart, arkiveras det påskrivna avtalet i den mapp du valt att spara byråns uppdragsbrev. Du kan när som helst läsa och ladda ner det påskrivna uppdragsbrevet. I din översikt framkommer det tydligt när uppdragsbrevet skapades och när det signerades. På så sätt har du och byrån stenkoll på när det är dags att förnya avtalet.
Uppdragshantering i en trygg och GDPR-säker miljöFördelen med att göra alla dessa moment med Accountec byråportal är många. Du sparar inte bara enormt mycket tid på byrån, du kvalitetssäkrar också ditt arbete genom att hantera allt i en trygg och GDPR-säker miljö. Genom att göra allt detta digitalt säkerställer du att inga känsliga personuppgifter kommer på vift. Genom att ni kan skapa mallar för era vanligaste uppdragspaketeringar blir arbetet att skapa avtal för varje kund enkelt och med ett minimum av input.
Om Accountec byråportalAccountec är en tjänst för redovisnings-, revisions- och lönebyråer som erbjuder CRM, byråstöd och kundportal i ett. Samla alla byråns kunder, verktyg och dokument i en användarvänlig plattform där samarbete, analys, rådgivning och kommunikation står i centrum.