Mer än 35 000 företag använder Findity Expense för att hantera kvitton, utlägg, milersättning, traktamenten och mer - i en enda smidig mobilapp. Med integrationer till över 35 olika ekonomisystem, och utöver det stöd för de vanligaste filtyperna, är detta ett verktyg som bidrar med riktigt värde i en vanligtvis manuell och ineffektiv process.

Integrera Findity med Accountec byråportal

Gör som mer än 35 000 företag och hantera dina utlägg direkt i mobilen. Findity Expense är en modern tjänst som automatiserar utläggsprocessen för den anställde, för chefen och för byrån. Hantera kvitton, kortköp, traktamenten, representation och milersätting i en smidig app. Med automatisk kvittotolkning, korttransaktioner i realtid och mer, har du en ledande utäggstjänst som gör ditt dagliga liv betydligt enklare och sparar värdefull tid.

Med över 35 integrationer till bokförings- och lönesystem säkerställer Findity Expense att utläggsrapporterna bokförs automatiskt och direkt överförs till ert ekonomisystem, för en sammanhållen och korrekt process.

Detta får du med integrationen
Realtidsnotiser
Få viktiga notiser i realtid.
Single sign-on (SSO)
Logga in utan att behöva fylla i inloggningsuppgifter.
Uppstart av licenser
Kom igång med licenser direkt via portalen.
Specialerbjudande