Reda automatiserar hela flödet av leverantörsfakturor åt redovisningsbyråer med smart ai-tolkning och automatisk kontering, attest, betalning och bokföring - direkt in i ert ekonomisystem.

Integrera Reda med Accountec byråportal

Reda är en kraftfull digital assistent framtagen för att effektivisera och förenkla arbetet för redovisningsbyråer. Med avancerad automatisk radtolkning och smarta regelstyrda flöden konterar Reda även de mest komplexa fakturor med precision. Från digital fakturamottagning till attest, betalning och bokföring i ekonomisystemet elimineras manuellt arbete och risken för fel minimeras.

Med Reda slipper byrån tidskrävande administration och frigör värdefull tid till rådgivning och kundvård. Dessutom är lösningen flexibel, utan bindningstid och med en tydlig kostnadsstruktur där ni endast betalar för faktiskt användande. Vår engagerade support finns alltid nära till hands, redo att hjälpa er och era kunder varje steg på vägen.

Detta får du med integrationen
Realtidsnotiser
Få viktiga notiser i realtid.
Single sign-on (SSO)
Logga in utan att behöva fylla i inloggningsuppgifter.
Uppstart av licenser
Kom igång med licenser direkt via portalen.
Pris från
4 kr/dokument
Ingen bindningstid. Inga volymkrav. Ingen uppsägningstid. Ingen kostnad per användare. Enbart en mindre startkostnad tillkommer.
Specialerbjudande
Som kund till Accountec har du ett förmånligt pris på Reda. Boka en demo så berättar vi mer.