Idag är det lätt att missa supportärenden när de skickas till en personlig mail. Se till att alla dina supportärenden hanteras direkt i portalen via dina team, så att inget faller mellan stolarna.
Fördela supportärenden på team
Vissa på byrån är specialister på månadsbokslut och löpande redovisning, andra på deklarationer och ägarstöd. Med Accountec kan du fördela dina supportärenden på dina team så att kunden får den experthjälp de önskar.
Automatiserad fördelning av supportärenden
När du startar upp nya samarbeten i portalen, ger du rättigheter till vilka konsulter som ska ha tillgång till vad. Det är också här du skapar dina team så att rätt supportärenden fördelas till rätt team.
Notiser i realtid
Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett supportärende får du notiser både via mail och i portalen.
Sparas i loggboken
När kunden skapat ett supportärende loggas allt i loggboken. På så sätt kan du enkelt gå tillbaka i tiden för att se vilka supportärenden som skapats och besvarats.
"När ärendet kommer in via portalen kan alla anställda på byrån se det och den som är ansvarig plockar upp det. Är den personen borta kan någon annan ta det. Det fastnar inte i någons inkorg och det blir mindre som faller mellan stolarna, både hos byrå och hos kund."
Säkerställ att du och dina kunder alltid har tillgång till samma dokument
I en värld där mail blivit en allt större del av byråns vardag, är det allt mer viktigt att inget går förlorat eller skickas till fel person. I portalen kan du enkelt tilldela användarroller och behörigheter så att du och kunden har tillgång till samma dokument.
Tryggt & GDPR-säkert
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.