Logga in i portalen

Se till att inga av dina supportärenden faller mellan stolarna

Kundsupport

Kundsupport
  • Smidig hantering av supportärenden
    Idag är det lätt att missa supportärenden när de skickas till en personlig mail. Se till att alla dina supportärenden hanteras direkt i portalen via dina team, så att inget faller mellan stolarna.
  • Fördela supportärenden på team
    Vissa på byrån är specialister på månadsbokslut och löpande redovisning, andra på deklarationer och ägarstöd. Med Accountec kan du fördela dina supportärenden på dina team så att kunden får den experthjälp de önskar.
  • Automatiserad fördelning av supportärenden
    När du startar upp nya samarbeten i portalen, ger du rättigheter till vilka konsulter som ska ha tillgång till vad. Det är också här du skapar dina team så att rätt supportärenden fördelas till rätt team.
  • Notiser i realtid
    Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett supportärende får du notiser både via mail och i portalen.
  • Sparas i loggboken
    När kunden skapat ett supportärende loggas allt i loggboken. På så sätt kan du enkelt gå tillbaka i tiden för att se vilka supportärenden som skapats och besvarats.
Säkerställ att du och dina kunder alltid har tillgång till samma dokument
I en värld där mail blivit en allt större del av byråns vardag, är det allt mer viktigt att inget går förlorat eller skickas till fel person. I portalen kan du enkelt tilldela användarroller och behörigheter så att du och kunden har tillgång till samma dokument.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!