Så automatiserar du byråns hantering av K10-blanketter

Accountec byråportal har en mycket smart funktion för att beräkna gränsbelopp och automatiskt skapa och distribuera K10-blanketter med pedagogiska instruktioner till aktieägarna så att de lätt kan samordna med sin övriga privata deklaration. Med en knapptryckning skapas och skickas blanketter och instruktioner till byråns samtliga aktieägare i ett samlat massutskick. Funktionen hanterar även kontrolluppgifter på motsvarande sätt.

Med vårt systemstöd och rekommenderade arbetsmodell så eliminerar ni allt manuellt deklarationsarbete för era FÅAB-ägare under den ansträngda vårperioden och frigör tid till annat debiterbart arbete.

Under detta webinar går vi igenom vår lösning och visar hur ni enkelt kan få en betydligt smidigare hantering av arbetet för FÅAB-ägarna samtidigt som ni får ett utmärkt planeringsverktyg för löneplanering och utdelningsplanering.

Under webinaret kommer vi att gå igenom följande:

  • Genomgång av Accountec byråportal och vår tidsbesparande hantering av K10-blanketter
  • Genomgång av hur du kan erbjuda rådgivning till dina kunder med hjälp av en uppdaterad beräkning av sparat gränsbelopp, vilket ofta styr val av utdelningsnivå eller försäljningspris vid en intern aktieöverlåtelse.
  • Genomgång av kvalitetssäkring av underliggande data med hjälp av varningar och four-eyes-review.
Värdar för webinaret
Peter Cervin
Head of Sales & Partners
Accountec
Lars Lejdborg
Managing Director
Accountec
Anmäl dig här
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Anmälan stängd.
Anmälan är stängd då webinaret antingen startat eller att datumet passerat.
Kommande webinar
Just nu har vi inga fler inplanerade webinar.