Accountec byråportal är ett komplett verktyg för dig som ekonomibyrå, oavsett om du arbetar med redovisning, revision eller lön. Här samlar du byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum.
Under detta webinar kommer Peter Cervin visa dig grunderna i Accountec byråportal, men också visa höstens stora nyhet i produkten - hur du med hjälp av insikter kan kan ditt användande till nästa nivå och få realtidsinformation om hur byrån mår och går.
Majoriteten av våra kunder arbetar idag med vår uppgiftshantering. Den hjälper dig att strukturera vardagen på byrån. Med vår uppgiftshantering får du bra koll på byråns återkommande uppgifter och vem på byrån som ansvarar för vad. Med vår uppgiftshantering kan du schemalägga en uppgift med tillhörande aktiviteter att starta samma period månad efter månad, år efter år. Med denna data kan vi på ett väldigt pedagogiskt sätt ge dig insikter om hur byrån mår och går.
Anmäl dgi till vårt kostnadsfria webinar så visar vi hur tar ditt användande till nästa nivå.
Under webinaret kommer vi att gå igenom följande:
- Genomgång av Accountec byråportal i sin enkelhet
- Genomgång av insikter och hur du får information om hur byrån mår och går