Erbjudande till dig som Srf-medlem

Samla byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum. Säg hej till Accountec byråportal.

15% rabatt på abonnemangsavgiften *
Ingen uppstartskostnad
Onboarding och utbildning igår
4,7 / 5 i betyg på Google Reviews
Accountec används av Sveriges främsta ekonomibyråer
Deloitte
Talenom
One Business
LR Revision & Redovisning
View Group
Klara Consulting
Allians Revision & Redovisning
Eden & Co
Kreativgruppen
Revisionären
DigiM Redovisning
Ristovski Lindberg Redovisning & ekonomi
Er Revision i Gävle
Lavendo Consulting
Crowe
JWK Redovisning & rådgivning
Win-win ekonomi
Actricia ekonomibyrå
En väldigt omtyckt produkt
Sandra Böhmfeld
Delägare på Actricia Ekonomibyrå
Accountec är navet. Det är här vi sammankopplar allt vi gör. Det är vårt byråstöd och CRM-system. Vi börjar dagen med att logga in i Accountec för att hålla koll på dagens alla aktiviteter.
Malin Bergman
I översikten kan vi enkelt ta ut snygga följebrev och K10-blanketter och skicka filer direkt till Skatteverket. Tidigare har vi jobbat i efterhand och nu kan vi jobba mer i nutid. Stor skillnad! Vi kommer troligen att spara in minst två arbetsveckor om inte mer tills nästa års K10-arbete.
Mats Melander
Payroll Director Sweden på Talenom
Styrkan med Accountec är kommunikation, såväl internt på byrån som externt mot kund. Den är effektiv, trygg och framför allt GDPR-säker. Den fyller en lucka vi saknat på Talenom Payroll tidigare. Pusselbiten för ökad produktivitet är på plats, säger Mats.
Jessika Kamblad
Jag kan starkt rekommendera Accountec's resursplanering. Den är väldigt enkel att sätta upp - kan jag så kan alla! Du behöver inte som byrå lägga ner så mycket tid för att få det att snurra och den ger också jättebra uppföljning.
Alexander Malmström
När ärendet kommer in via portalen kan alla anställda på byrån se det och den som är ansvarig plockar upp det. Är den personen borta kan någon annan ta det. Det fastnar inte i någons inkorg och det blir mindre som faller mellan stolarna, både hos byrå och hos kund.
Nils Törnström
Co-Owner & Sales på Reda
För de som vill jobba med best-in-breed-system på marknaden är Accountec optimalt. Accountec sammanfogar hela ekosystemet av applikationer och verktyg till en harmoniserad, sammankopplad lösning. Och dessutom är de superhärliga att ha att göra med.
Frida Jonsson
Partner på Er Revision
Accountec har hjälpt oss att säkerställa efterlevnaden i våra KYC-processer på ett effektivt sätt och har fungerat som ett nav för att samla kundinformation samt kundkommunikation kring både redovisning och revision.
Stefan Edvinson
Försäljning på Time System
Från Time System sida är vi verkligen glada över det samarbete vi har med Accountec. Det öppna och prestigelösa arbetsklimatet gör det enkelt att hela tiden ta fram nya lösningar som ytterligare stärker och förenklar de viktigaste processerna.

Byråns mötesplats för konsulter, kunder och system

Accountec byråportal är en tjänst framtagen för Sveriges ekonomibyråer, oavsett om du arbetar med redovisning, revision eller lön. Med vår tjänst ökar du byråns produktivitet och förenklar arbetet internt på byrån och externt mot byråns kunder. Oavsett storlek på byrån, erbjuder vi tjänster som passar alla, stora som små.

Credit card mockups
CRM & kundregister

Hantera alla kunder på ett ställe

Med CRM & kundregister hanterar du byråns alla kunder med aktuell information från bolagsverket. Det är här du skapar uppdragsbrev, identifierar företagsledare, screenar PEP & sanktionslistor och utför kundkännedom.
Byråstöd

Bra koll på byråns uppdrag

Med byråstöd hanterar du byråns vardagssysslor. Det är här du planerar byråns alla resurser och skapar och följer upp byråns alla uppdrag med schemalagda uppgifter med tillhörande aktiviteter.
Kundportal

Smidig inloggning för byråns kunder

Med en white label-portal anpassad efter byråns grafiska profil gör du det möjligt för byråns kunder att logga in och hantera all kommunikation, komma åt dokument och skapa mervärde med andra system

Vi vill att samarbetet mellan byrån och deras kunder ska vara både enkelt och smart. Vi vill att byrån ska kunna arbeta med system som de anser är bäst för deras verksamhet. Med Accountec byråportal är detta möjligt. Det är här man bygger byråns digitala ekosystem, med sömlösa integrationer och automatiserade processer.

Skapa mervärde med andra system

Med Accountec byråportal kan du skapa ditt alldeles egna ekosystem, helt anpassat efter byrån och dina kunders behov. Anslut och dela dina favoritsystem med dina kunder, i din alldeles egna kundportal.

Alla tjänster ingår från start

När du är igång med Accountec byråportal får du tillgång till alla tjänster direkt. Vissa byråer börjar smått, andra betydligt större. Oavsett vilket, kan du nyttja portalens alla tjänster efter byråns behov.
CRM & kundregister
Byråns kunder på ett ställe med aktuell information från bolagsverket.
Kundkännedom (KYC)
Få bra koll på dina kunder och deras affärer. PEP/AML-screening, kundkännedom och riskbedömning.
Avtal & uppdragsbrev
Hantera alla dina avtal och uppdragsbrev direkt i byråportalen. Skapa, skicka, signera och arkivera.
Resursplanering
Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera tid snabbt och enkelt.
Ärendehantering
Navet i byråportalen. Här hanterar du all kommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
Dokumenthantering
Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument.
Uppgiftshantering
Med vår uppgiftshantering med tillhörande aktiviteter får du bra koll på byråns alla uppdrag.
Digital signering
Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering.
Onboarding av system
Kom igång med nya system direkt i byråportalen. Vi hjälper dig under hela onboardingprocessen.
Kundportal
Bjud in dina kunder till din egen white label-portal. Det är här du hanterar all din kommunikation.
Myndighetspost
Anslut Kivra och dela kundens post, fakturor och andra viktiga företagsdokument direkt i portalen.
Backup & loggbok
Med loggboken har du alltid koll på vad som hänt, både internt på byrån och externt mot kund.
Kundsupport
Aktivera din egen kundsupport i portalen. Fördela ärenden till dina olika specialister på byrån.
Ägarstöd & K10
Automatisera byråns arbete med att hjälpa FÅAB-delägare med deras K10-blanketter.
Öka dina kunders upplevelse med byråns egna kundportal
Med byråns egna kundportal skapar du en ökad kundupplevelse. Genom att integrera andra system får dina kunder tillgång till en plattform där de får tillgång till allt som rör deras ekonomi.
Rapportering
1
En rapport finns tillgänglig
Om du kopplar system för rapportering kan du på ett smart sätt visa när det finns en ny rapport tillgänglig.
Tidrapportering
1
En tidrapport att hantera
Om du kopplar system för tidrapportering kan du på ett smart sätt visa när det finns en ny tidrapport tillgänglig.
Byråns egna kundportal
Fakturahantering
3
3 fakturor att hantera
Om du kopplar system för fakturatolkning kan du på ett smart sätt visa när det finns fakturor att hantera.
Lönehantering
12
12 löner att attestera
När du och byrån är klar med kundens alla löner skickas en notifiering om att det finns löner att attestera.
Prova Accountec gratis i 14 dagar

Alla som är intresserade av Accountec byråpotral erbjuds att prova tjänsten gratis under 14 dagar. Fyll i dina kontaktuppgifter nedan så ringer vi upp och berättar mer.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

* Erbjudandevillkor

Srf konsulternas medlemmar erbjuds ett förmånligt erbjudande på Accountec. Som ny kund till Accountec får du 15% rabatt på abonnemangsavgiften (pris per företag du lägger till i portalen). Erbjudandet gäller endast nya kunder till Accountec och kan inte kombineras med andra erbjudanden.