Integrera Mynt med Accountec byråportal

Mynt är den kompletta lösningen för företag som vill effektivisera sin ekonomi. Med företagskort direkt kopplade till bokföringen eliminerar ni tidskrävande administration kring utlägg. Fota och skicka in kvitton direkt eller aktivera funktionen för smarta kvitton – då matchas onlineköp automatiskt, helt utan manuellt arbete.

Mynt erbjuder en rad fördelar som gör arbetet för er som redovisningsbyrå enklare och mer effektivt. Ni får en tydlig överblick över alla era kunder och deras transaktioner i realtid, vilket ger bättre kontroll och möjliggör hantering av utgifter löpande utan att vänta på månadsfakturor. Bokföringen automatiseras genom integrationer med exempelvis Fortnox och Visma, och systemet gör det enkelt att växla mellan olika företag för att ha full koll på redovisningen.

Med smarta företagskort och enkel kvittohantering hjälper Mynt era kunder att få in kvittona i tid, och hålla sina köp organiserade. Mynts integration med Accountec gör bokföringen sömlös, vilket sparar tid och förenklar processen för både er och era kunder.

Notiser i realtid

Detta får du med integrationen

Realtidsnotiser

Realtidsnotiser

Få viktiga notiser i realtid.
Single sign-on (SSO)

Single sign-on (SSO)

Logga in utan att behöva fylla i inloggningsuppgifter.

Skapa mervärde med andra system

Med Accountec byråportal kan du skapa ditt alldeles egna ekosystem, helt anpassat efter byrån och dina kunders behov. Anslut och dela dina favoritsystem med dina kunder, i din alldeles egna kundportal.

Prova Accountec gratis i 14 dagar!
Boka en kostnadsfri demo så får du testa Accountec helt kostnadsfritt.