Samla dina kunders post och viktiga dokument från Kivra direkt i Accountec. Säker digital post från myndigheter och andra avsändare, förenklad administration och ökad effektivitet.

Integrera Kivra med Accountec byråportal

Kivra Företag är precis som Kivra Privat, fast för företaget. En säker och smidig digital plattform som automatiskt samlar myndighetspost, viktiga brev och fakturor.

Med integrationen till Accountec låter vi dig som byrå enkelt aktivera Kivra Företag på alla dina kunder. En inloggning ger dig direkt åtkomst till all post och dokument. Du kan också skicka säkert i Kivra genom Accountecs integration.

Minska pappershanteringen och spara tid och pengar – samtidigt som du bidrar till en mer hållbar miljö. Med Kivra Företag i Accountec får du en tydlig överblick över kundens digitala dokument och en säker kanal för att kommunicera ut.

Detta får du med integrationen
Realtidsnotiser
Få viktiga notiser i realtid.
Uppstart av licenser
Kom igång med licenser direkt via portalen.
Företagsbrevlåda direkt i portalen
Se dina kunders post direkt i portalen.
Pris från
0 kr
Kivra Företag är kostnadsfritt. Kivra Företag Plus kostar 99 kr i månaden och då kan din kund bli helt digital. Ge ut scanningsadressen till de ni mottar fysisk post från och låt oss göra resten. Vi tar emot, sprättar, scannar och levererar dokumenten du vill åt direkt in i Accountec.
Specialerbjudande