Som ny kund till Accountec får du 15% rabatt på abonnemangsavgiften. * Samla byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum.
Förmånligt erbjudande till dig som medlem hos Srf konsulterna
Fördelar med Accountec byråportal för dig som Srf-medlem
En rabatterad prissättning
Ingen uppstartskostnad
Vi hjälper dig och byrån med onboarding
All utbildning ingår
Fri support
Ett förmånligt erbjudande till dig som Srf-medlem
Byråns mötesplats för konsulter, kunder och system
Byråportalen innehåller en mängd smarta tjänster som underlättar arbetet för dig som byrå - både internt på byrån och externt mot kund. Vi har delat upp dessa tjänster i tre kategorier - CRM, byråstöd och kundportal.
CRM
Alla kunder och kontaktpersoner, avtal och uppdragsbrev. Automatisk uppdatering via bolagsverket och PEP/AML scanning.
All kundkontakt, uppdrag, uppgifter, resursplanering, uppföljning, onboarding av dina favoritsystem. Navet i byråns arbete.
Kundportal
Kundens yta som ni delar, där all kommunikation och system samlas på ett ställe med endast en inloggning.
Gör som Alexander på DigiM Redovisning och ta semester mitt under bokslut
Alexander Malmström är ägare till DigiM Redovisning och digitaliserade sin byrå med hjälp av Accountec byråportal.
Vad sägs om färre system, minimal pappersexersis, e-posthantering bara någon timme per dag och semester mitt i bokslutsperioden? Låter det som en utopi? Inte för Alexander Malmström på DigiM Redovisning, som med hjälp av byråportalen gjort det till verklighet.
Genom att svara på frågorna nedan kan vi skräddarsy en demo efter dina och byråns behov.
Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
Ärendehantering
Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
Dokument & arkivering
Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder. Följ status, kommentarer och historik.
Uppgiftshantering
Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
Digital signering
Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
KYC (kundkännedom)
Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt med vårt byråstöd.
Resursplanering
Smart översikt för dig och dina kunder
Våra tjänster
Vi har gjort det enkelt. Vi gör inga avkall på våra tjänster och erbjuder allt redan från start. Förflytta din verksamhet från din mail till vår ärendehantering, ladda upp och dela dokument för signering via BankID. Kom igång med dina favoritsystem direkt via portalen. Visst låter det intressant?
Aktivera din egen kundsupport direkt i portalen. Fördela ärenden per automatik till dina olika specialister på byrån.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Ett förmånligt erbjudande till dig som Srf-medlem
Boka en gratis demo
Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig och berättar mer om erbjudandet.
* Erbjudandevillkor
Srf konsulternas medlemmar erbjuds ett förmånligt erbjudande på Accountec. Som ny kund till Accountec får du 15% rabatt på abonnemangsavgiften (pris per företag du lägger till i portalen). Erbjudandet gäller endast nya kunder till Accountec och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
Erbjudande till dig som medlem hos Srf konsulterna
Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig och berättar mer om erbjudandet för dig som Srf-medlem.