Som ny kund till Accountec får du 15% rabatt på abonnemangsavgiften. *
Samla byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum.

Förmånligt erbjudande till dig som medlem hos Srf konsulterna

Fördelar med Accountec byråportal för dig som Srf-medlem
En rabatterad prissättning
Ingen uppstartskostnad
Vi hjälper dig och byrån med onboarding
All utbildning ingår
Fri support
Ett förmånligt erbjudande till dig som Srf-medlem

Byråns mötesplats för konsulter, kunder och system

Byråportalen innehåller en mängd smarta tjänster som underlättar arbetet för dig som byrå - både internt på byrån och externt mot kund. Vi har delat upp dessa tjänster i tre kategorier - CRM, byråstöd och kundportal.
CRM
Alla kunder och kontaktpersoner, avtal och uppdragsbrev. Automatisk uppdatering via bolagsverket och PEP/AML scanning.
All kundkontakt, uppdrag, uppgifter, resursplanering, uppföljning, onboarding av dina favoritsystem. Navet i byråns arbete.
Kundportal
Kundens yta som ni delar, där all kommunikation och system samlas på ett ställe med endast en inloggning.
Gör som Alexander på DigiM Redovisning och ta semester mitt under bokslut
Alexander Malmström är ägare till DigiM Redovisning och digitaliserade sin byrå med hjälp av Accountec byråportal.

Vad sägs om färre system, minimal pappersexersis, e-posthantering bara någon timme per dag och semester mitt i bokslutsperioden? Låter det som en utopi? Inte för Alexander Malmström på DigiM Redovisning, som med hjälp av byråportalen gjort det till verklighet.
Boka en demo
"System med smarta integrationer möjliggör att du kan arbeta sömlöst, vilket är en stor fördel i redovisningsbranschen idag", säger Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec.
Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
Ärendehantering
Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
Dokument & arkivering
Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
Följ status, kommentarer och historik.
Uppgiftshantering
Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
Digital signering
Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
KYC (kundkännedom)
Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt med vårt byråstöd.
Resursplanering

Smart översikt för dig och dina kunder

Våra tjänster
Vi har gjort det enkelt. Vi gör inga avkall på våra tjänster och erbjuder allt redan från start. Förflytta din verksamhet från din mail till vår ärendehantering, ladda upp och dela dokument för signering via BankID. Kom igång med dina favoritsystem direkt via portalen. Visst låter det intressant?
  • Onboarding av system

    Onboarding av system

    Kom igång med nya system direkt i byråportalen. Vi hjälper dig under hela onboardingprocessen.
  • Kundportal

    Kundportal

    Bjud in dina kunder till din white-label kundportal. Det är här du hanterar all din kommunikation med kund.
  • Kundregister (CRM)

    Kundregister

    Håll byråns kundregister uppdaterat med automatisk kundinformation från Creditsafe som i sin tur hämtar data direkt från bolagsverket.
  • Ärendehantering

    Ärendehantering

    Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
  • Dokument & arkivering

    Dokument & arkivering

    Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
  • Avtal & uppdragsbrev

    Avtal & uppdragsbrev

    Hantera alla dina avtal och uppdragsbrev direkt i byråportalen. Skapa, skicka, signera och arkivera.
  • Kundkännedom (KYC)

    KYC (kundkännedom)

    Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
  • Kundkännedom (KYC)

    Ägarstöd (K10)

    Automatisera byråns arbete med att hjälpa fysiska FÅAB-delägare med deras K10-bilagor till sin deklaration.
  • Uppgiftshantering

    Uppgiftshantering

    Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
    Följ status, kommentarer och historik.
  • Resursplanering

    Resursplanering

    Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt.
  • Digital signering

    Digital signering

    Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
  • Loggbok

    Loggbok

    Allt du gör med en kund loggas på kundkortet. På så sätt har du alltid koll på vad som hänt, både internt och externt.
  • Myndighetspost

    Myndighetspost (Kivra)

    Anslut Kivra och dela kundens post, fakturor och andra viktiga företagsdokument direkt i portalen.
  • Kundsupport

    Kundsupport

    Aktivera din egen kundsupport direkt i portalen. Fördela ärenden per automatik till dina olika specialister på byrån.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Ett förmånligt erbjudande till dig som Srf-medlem
Boka en gratis demo
Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig och berättar mer om erbjudandet.
* Erbjudandevillkor

Srf konsulternas medlemmar erbjuds ett förmånligt erbjudande på Accountec. Som ny kund till Accountec får du 15% rabatt på abonnemangsavgiften (pris per företag du lägger till i portalen). Erbjudandet gäller endast nya kunder till Accountec och kan inte kombineras med andra erbjudanden.