Ibland kan det vara bra att ha en översikt på vad som har gjorts med kunden. Med loggboken kan du bland annat se ärenden, uppgifter och dokument som delats med kunden.
Hitta snabbt med filtrering
Loggboken fylls snabbt på och då kommer vår filtrering bra till hands. På så sätt behöver du inte sitta i timtal för att leta upp en specifik händelse.
Skapa och skriv ut i PDF
Du kanske behöver skicka en logg på en specifik kund eller konsult. Då kan du enkelt filtrera på det du vill se för att sedan skapa en PDF för utskrift/delning.
Skapa egna noteringar i loggboken
Ibland behöver du göra anteckningar på kunden. Dessa kan du enkelt lägga till i loggboken, på så sätt säkerställer du att ingenting någonsin går förlorat.
"När ärendet kommer in via portalen kan alla anställda på byrån se det och den som är ansvarig plockar upp det. Är den personen borta kan någon annan ta det. Det fastnar inte i någons inkorg och det blir mindre som faller mellan stolarna, både hos byrå och hos kund."
Om du som byråägare krävs på ett registerutdrag från anställda eller kund, i enlighet med PUL respektive GDPR, så kan du med hjälp av loggboken filtrera allt som gjorts och skapa en PDF för utskrift/delning.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.