En framgångsrik byrå är den som planerar sitt arbete och sina resurser väl. Med Accountec resursplanering får du snabbt en bra översikt på dina resurser.
Planera efter dina egan aktiviteter
Planera och strukturera med hjälp av aktiviteter. Vissa på byrån kanske arbetar med bokslut och årsredovisningar, medan andra endast med löpande redovisning.
Enkel filtrering
Ju fler kunder, desto mer arbete och resurser ska planeras. Med vår filtrering blir din resursplanering enklare att hålla koll på. Filtrera på kunder, konsulter, kontor m.m.
Omfördelning av tider
Har du en inplanerad resurs som slutat och som snabbt behöver omfördelas på andra konsulter? Lugn, med en enkel knapptryckning har du detta löst på nolltid.
Kopiera planering
För att effektivisera byråns arbete ska planeringen följas upp noggrant. Börja med att kopiera föregående period och gör därefter små justeringar.
Tidrapportera i realtid
Genom att ansluta Milient Tid & projekt blir din resursplanering ännu bättre med tidrapportering i realtid.
"Med smidiga lösningar förenklar de inte bara arbetet för byråerna utan stärker möjligheterna till effektiv kommunikation med byråns kunder. Från Milients sida är vi verkligen glada över det samarbete vi har med Accountec. Det öppna och prestigelösa arbetsklimatet gör det enkelt att hela tiden ta fram nya lösningar som ytterligare stärker och förenklar de viktigaste processerna."
Milient Tid & projekt fungerar fantastiskt som fristående system, men tillsammans med Accountec byråportal blir det ännu bättre. Med våra gemensamma erfarenheter har vi tagit fram lösningen Accountime för att maximera användarnyttan för er.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.