Logga in i portalen

Öka byråns lönsamhet med bättre planering

Resursplanering

Resursplanering
  • Planera för ökad lönsamhet
    En framgångsrik byrå är den som planerar sitt arbete och sina resurser väl. Med Accountec resursplanering får du snabbt en bra översikt på dina resurser.
  • Planera efter dina egna aktiviteter
    Planera och strukturera med hjälp av aktiviteter. Vissa på byrån kanske arbetar med bokslut och årsredovisningar, medan andra endast med löpande redovisning.
  • Enkel filtrering
    Ju fler kunder, desto mer arbete och resurser ska planeras. Med vår filtrering blir din resursplanering enklare att hålla koll på. Filtrera på kunder, konsulter, kontor m.m.
  • Omfördelning av tider
    Har du en inplanerad resurs som slutat och som snabbt behöver omfördelas på andra konsulter? Lugn, med en enkel knapptryckning har du detta löst på nolltid.
  • Kopiera planering
    För att effektivisera byråns arbete ska planeringen följas upp noggrant. Börja med att kopiera föregående period och gör därefter små justeringar.
  • Tidrapportera i realtid
    Genom att ansluta Millnet Tid & Projekt blir din resursplanering ännu bättre med tidrapportering i realtid.
Ökad användarnytta med Accountime
Millnet Tid & Projekt fungerar fantastiskt som fristående system, men tillsammans med Accountec byråportal blir det ännu bättre. Med våra gemensamma erfarenheter har vi tagit fram lösningen Accountime för att maximera användarnyttan för er. Planera, tidrapportera, fakturera och optimera.

Läs mer om Accountime
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!