Logga in i portalen

Skapa och skicka uppdragsbrev för signering

Uppdragsbrev

Uppdragsbrev
Ett uppdragsbrev är ett skriftligt avtal mellan byrån och kunden. Uppdragsbrevet bör omfatta det arbete som ska utföras, respektive parts ansvar, förväntade tidslinjer och priset för de tillhandahållna tjänsterna. Så snart uppdraget förändras, bör också ett nytt uppdragsbrev skapas.
Som kund till Accountec byråportal erbjuder vi dig och byrån en möjlighet att hantera alla uppdragsbrev direkt i portalen, tryggt och i en GDPR-säker miljö. Skapa, skicka, signera och arkivera. Enkelt och smidigt tycker vi.

  • Smidig hantering av uppdragsbrev
    Accountec byråportal har en smidig hantering av uppdragsbrev. Skapa byråns uppdragsbrev efter en mall, gör dina få kundunika justeringar och skicka till kund för signering.
  • Uppdragskatalog
    Vi har tagit fram en uppdragskatalog med de vanligaste momenten som underlättar i arbetet att skapa byråns uppdragsbrev. Enkelt och smidigt tycker vi och våra kunder.
  • Skapa dina egna mallar
    Genom att skapa mallar för typiska uppdrag, blir det mycket lättare för byrån när ett uppdragsbrev ska skapas. Utgå från mallen och gör dina få kundunika justeringar.
  • Villkor från SRF eller FAR
    I många fall vill du få in villkor från SRF eller FAR. Genom att ladda upp villkoren i din uppdragskatalog, blir det också enkelt för dig att inkludera dessa i dina mallar.
  • Skicka för signering
    När du skapat dina uppdragsbrev kan du via en knapptryckning skicka dessa för digital signering. Det enda du behöver att göra är att välja mottagare och i vilken mapp uppdragsbrevet ska arkiveras i.
  • Smart arkivering
    När ditt uppdragsbrev blivit signerat sparas och arkiveras avtalet i den mapp du valde när du skickade uppdragsbrevet för signering.
  • Notiser i realtid
    Så snart någon av dina kunder signerar ett uppdragsbrev får du notiser via mail och i portalen.
Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!