DocUp förenklar hanteringen av leverantörsfakturor genom digitalisering och automatisering. Med smart fakturatolkning, attestflöden och bokföringsintegration sparar du tid, minskar fel och får full kontroll.

Integrera DocUp med Accountec byråportal

DocUp är en molnbaserad lösning som effektiviserar hela flödet av leverantörsfakturor, från mottagning till bokföring. Systemet tar emot fakturor digitalt via e-post eller e-faktura, och en självlärande fakturatolk extraherar automatiskt information såsom förfallodatum, moms och belopp.

Automatisk kontering föreslås baserat på tidigare hantering och det flexibla attestflödet kan anpassas med upp till tre steg: sakgranskning, attest och slutattest. Färdigbehandlade fakturor exporteras automatiskt till bokföringssystem som Edison, Fortnox och Visma.

Det digitala arkivet möjliggör enkel återsökning av fakturor baserat på olika parametrar, vilket ger full kontroll och översikt över företagets leverantörsfakturor.

Detta får du med integrationen
Realtidsnotiser
Få viktiga notiser i realtid.
Single sign-on (SSO)
Logga in utan att behöva fylla i inloggningsuppgifter.
Uppstart av licenser
Kom igång med licenser direkt via portalen.
Pris från
149 kr/mån
DocUp finns i olika paket och kan anpassas efter byråns behov. Extra användare och funktioner kan enkelt läggas till för en skräddarsydd lösning.
Specialerbjudande