På samma sätt som med övriga system så har vi även gjort det enkelt att komma åt myndighetspost via Kivra. Logga in en gång i portalen och få snabbt tillgång till alla system.
Skicka brev och avtal
När du anslutit Kivra på kunden får du tillgång till brevlådan direkt. Du kan också skicka brev och avtal direkt via portalen utan att behöva logga in i Kivra.
Smidig hantering & arkivering
Hantera post, avtal och andra viktiga händelser direkt i portalen. Markera dina händelser som slutförda och arkivera dem direkt i kundens mappar.
Användarroller
Under inställningar kan du snabbt och enkelt aktivera och ge rättigheter till Kivra för de konsulter som behöver det.
Kivra som standard för dina kunder
När du onboardar nya system i portalen kan du markera vilka system som ska aktiveras som standard för alla dina nya kunder.
Notiser i realtid
Så fort det kommer in ny post i kundens digitala brevlåda blir notifierad via både mail och i portalen.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.