Så automatiserar du byråns hantering av leverantörsfakturor

Accountec byråportal har en mycket smart integration för fakturatolkning, säg hej till Reda!. Reda är en kraftfull digital assistent framtagen för att effektivisera och förenkla arbetet för redovisningsbyråer. Med avancerad automatisk radtolkning och smarta regelstyrda flöden konterar Reda även de mest komplexa fakturor med precision. Från digital fakturamottagning till attest, betalning och bokföring i ekonomisystemet elimineras manuellt arbete och risken för fel minimeras.

Under detta webinar kommer du att få mer information om Accountec byråportal och hur du med hjälp av våra tjänster kan öka byråns produktivitet och förenkla arbetet internt på byrån och externt mot byråns kunder. Du kommer även att få en presentation av Peter Flodman på Reda som går igenom systemet som hjälper byrån att digitalisera och automatisera hanteringen av fakturor. Tolka, validera, kontera och attestera - sen är det klart!

Under webinaret kommer vi att gå igenom följande:

  • Genomgång av Accountec byråportal i sin enkelhet
  • Genomgång av Reda och automatiserad fakturatolkning

Värdar för webinaret
Peter Cervin
Head of Sales & Partners
Accountec
Peter Flodman
Sales & Customer Success Specialist
Reda
Anmäl dig här
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Anmälan stängd.
Anmälan är stängd då webinaret antingen startat eller att datumet passerat.