Tic-Tac Mobile
Tid & projekthanteringIntegrera Tic-Tac Mobile med Accountec byråportal
Tic-Tac Mobile hjälper företag som behöver överblick över tid och kostnader i sina projekt. Man kan vilja debitera sina kunder, se till att projektet håller sig enligt plan, bli bättre på att uppskatta tidsåtgången eller rent allmänt vilja se var tiden går åt i företaget.
- Överblicka tid, kostnader, debitering
- Gruppera på kunder och kategorier av projekt och medarbetare
- Skapa fakturor med den uppställning du önskar
- Följ upp projektbudget, flextid och debiterbarhet
- Attestera dina medarbetares tider och utlägg
Exportera underlag till ekonomi- och lönesystem.



Detta får du med integrationen
Single sign-on (SSO)
Logga in utan att behöva fylla i inloggningsuppgifter.
Prova Accountec gratis i 14 dagar!
Boka en kostnadsfri demo så får du testa Accountec helt kostnadsfritt.