Logga in i portalen
Det finns många skäl till varför du ska välja en byråportal från Accountec. Ett av de är att vi gör det möjligt för dig att skapa ditt alldeles egna ekosystem som förenklar samarbetet mellan dig och kund.

Arbeta smart och öka byråns lönsamhet.

Vem är du?
Accountec används idag av många olika byråer med skräddarsydda lösningar. För att ge dig en så bra förståelse som möjligt, behöver vi veta lite mer om din verksamhet.

Välj ett alternativ som beskriver din verksamhet bäst.

Hej redovisningsbyrå!
En skräddarsydd byråportal efter dina och kundens behov

Alla dina kunder ser olika ut och har sina behov. Vissa behöver hjälp med fakturering och bokföring, andra med bokslut och rådgivning. Oavsett vilket, kan du med hjälp av Accountec byråportal skräddarsy en digital upplevelse efter kundens bransch, storlek och önskemål.
Hej revisionsbyrå!
En skräddarsydd byråportal efter dina och kundens behov
Alla dina kunder ser olika ut och har sina behov. Vissa behöver hjälp med traditionell revison, andra med skattefrågor och rådgivning Oavsett vilket, kan du med hjälp av Accountec byråportal skräddarsy en digital upplevelse efter kundens bransch, storlek och önskemål.
Hej lönebyrå!
En skräddarsydd byråportal efter dina och kundens behov
Alla dina kunder ser olika ut och har sina behov. Vissa behöver hjälp med traditionell lönehantering, andra med HR-frågor och rådgivning Oavsett vilket, kan du med hjälp av Accountec byråportal skräddarsy en digital upplevelse efter kundens bransch, storlek och önskemål.
Så här fungerar det:
1
Kom igång på ett par sekunder
Kom igång direkt med din egen byråportal där vi samlat CRM, byråstöd och kundportal som gör din redovisningsbyrå mer effektiv och attraktiv.
2
Bjud in dina kunder
Importera dina kunder från ditt befintliga ekonomisystem. Därefter skapar vi din grund för samarbete och skickar inbjudan per automatik.
3
Onboarda och dela dina system
När du kommit igång med byråportalen och bjudit dina kunder har du möjlighet att ansluta och dela dina befintliga system du använder idag.
4
Samarbeta digitalt
Nu har du skapat ditt ekosystem - både enkelt och smart. Du och dina kunder har allt på ett ställe och kan tryggt och säkert logga in vart ni än är.
1
Kom igång på ett par sekunder
Kom igång direkt med din egen byråportal där vi samlat CRM, byråstöd och kundportal som gör din revisionsbyrå mer effektiv och attraktiv.
2
Bjud in dina kunder
Importera dina kunder från ditt befintliga ekonomisystem. Därefter skapar vi din grund för samarbete och skickar inbjudan per automatik.
3
Onboarda och dela dina system
När du kommit igång med byråportalen och bjudit dina kunder har du möjlighet att ansluta och dela dina befintliga system du använder idag.
4
Samarbeta digitalt
Nu har du skapat ditt ekosystem - både enkelt och smart. Du och dina kunder har allt på ett ställe och kan tryggt och säkert logga in vart ni än är.
1
Kom igång på ett par sekunder
Kom igång direkt med din egen byråportal där vi samlat CRM, byråstöd och kundportal som gör din lönebyrå mer effektiv och attraktiv.
2
Bjud in dina kunder
Importera dina kunder från ditt befintliga ekonomisystem. Därefter skapar vi din grund för samarbete och skickar inbjudan per automatik.
3
Onboarda och dela dina system
När du kommit igång med byråportalen och bjudit dina kunder har du möjlighet att onboarda och dela dina favoritsystem du använder idag.
4
Samarbeta digitalt
Nu har du skapat ditt ekosystem - både enkelt och smart. Du och dina kunder har allt på ett ställe och kan tryggt och säkert logga in vart ni än är.
Intressant, eller hur?
Det bästa av allt är att Accountec byråportal dessutom kommer med en massa smarta tjänster som gör att du får mycket tid över till rådgivning och annat kul.
Byråns mötesplats för konsulter, kunder och system
Byråportalen innehåller en mängd smarta tjänster som underlättar arbetet för dig som byrå - både internt på byrån och externt mot kund. Vi har delat upp dessa tjänster i tre kategorier - CRM, byråstöd och kundportal.
CRM
Alla kunder och kontaktpersoner, avtal och uppdragsbrev. Automatisk uppdatering via bolagsverket, KYC och PEP/AML scanning.
All kundkontakt, uppdrag, uppgifter, resursplanering, uppföljning, onboarding av system. Navet i byråns arbete.
Kundportal
Kundens yta. Där all kommunikation och alla dokument och system samlas på ett ställe med endast en inloggning.
Alla tjänster ingår redan
från start
Vi har gjort det enkelt. Vi gör inga avkall på våra tjänster och erbjuder allt redan från start. Förflytta din verksamhet från din mail till vår ärendehantering, ladda upp och dela dokument för signering via BankID. Kom igång med dina favoritsystem direkt via portalen. Visst låter det intressant?
  • Onboarding av system

    Onboarding av system

    Kom igång med nya system direkt i byråportalen. Vi hjälper dig under hela onboardingprocessen.
  • Kundportal

    Kundportal

    Bjud in dina kunder till din white-label kundportal. Det är här du hanterar all din kommunikation med kund.
  • Kundregister (CRM)

    Kundregister (CRM)

    Håll byråns kundregister uppdaterat med automatisk kundinformation från Creditsafe som i sin tur hämtar data direkt från bolagsverket.
  • Ärendehantering

    Ärendehantering

    Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
  • Dokument & arkivering

    Dokument & arkivering

    Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
  • Avtal & uppdragsbrev

    Avtal & uppdragsbrev

    Hantera alla dina avtal och uppdragsbrev direkt i byråportalen. Skapa, skicka, signera och arkivera.
  • Kundkännedom (KYC)

    KYC (kundkännedom)

    Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
  • Kundkännedom (KYC)

    Ägarstöd (K10)

    Automatisera byråns arbete med att hjälpa fysiska FÅAB-delägare med deras K10-bilagor till sin deklaration.
  • Uppgiftshantering

    Uppgiftshantering

    Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
    Följ status, kommentarer och historik.
  • Resursplanering

    Resursplanering

    Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt.
  • Digital signering

    Digital signering

    Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
  • Loggbok

    Loggbok

    Allt du gör med en kund loggas på kundkortet. På så sätt har du alltid koll på vad som hänt, både internt och externt.
  • Myndighetspost

    Myndighetspost (Kivra)

    Anslut Kivra och dela kundens post, fakturor och andra viktiga företagsdokument direkt i portalen.
  • Kundsupport

    Kundsupport

    Aktivera din egen kundsupport direkt i portalen. Fördela ärenden per automatik till dina olika specialister på byrån.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
En väldigt omtyckt produkt
Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!