Det finns många skäl till varför du ska välja en byråportal från Accountec. Ett av de är att vi gör det möjligt för dig att skapa ditt alldeles egna ekosystem som förenklar samarbetet mellan dig och kund.
Accountec används idag av många olika byråer med skräddarsydda lösningar. För att ge dig en så bra förståelse som möjligt, behöver vi veta lite mer om din verksamhet.
Välj ett alternativ som beskriver din verksamhet bäst.
Hej redovisningsbyrå! En skräddarsydd byråportal efter dina och kundens behov
Alla dina kunder ser olika ut och har sina behov. Vissa behöver hjälp med fakturering och bokföring, andra med bokslut och rådgivning. Oavsett vilket, kan du med hjälp av Accountec byråportal skräddarsy en digital upplevelse efter kundens bransch, storlek och önskemål.
Hej revisionsbyrå! En skräddarsydd byråportal efter dina och kundens behov
Alla dina kunder ser olika ut och har sina behov. Vissa behöver hjälp med traditionell revison, andra med skattefrågor och rådgivning Oavsett vilket, kan du med hjälp av Accountec byråportal skräddarsy en digital upplevelse efter kundens bransch, storlek och önskemål.
Hej lönebyrå! En skräddarsydd byråportal efter dina och kundens behov
Alla dina kunder ser olika ut och har sina behov. Vissa behöver hjälp med traditionell lönehantering, andra med HR-frågor och rådgivning Oavsett vilket, kan du med hjälp av Accountec byråportal skräddarsy en digital upplevelse efter kundens bransch, storlek och önskemål.
Så här fungerar det:
1
Kom igång på ett par sekunder
Kom igång direkt med din egen byråportal där vi samlat CRM, byråstöd och kundportal som gör din redovisningsbyrå mer effektiv och attraktiv.
2
Bjud in dina kunder
Importera dina kunder från ditt befintliga ekonomisystem. Därefter skapar vi din grund för samarbete och skickar inbjudan per automatik.
3
Onboarda och dela dina system
När du kommit igång med byråportalen och bjudit dina kunder har du möjlighet att ansluta och dela dina befintliga system du använder idag.
4
Samarbeta digitalt
Nu har du skapat ditt ekosystem - både enkelt och smart. Du och dina kunder har allt på ett ställe och kan tryggt och säkert logga in vart ni än är.
1
Kom igång på ett par sekunder
Kom igång direkt med din egen byråportal där vi samlat CRM, byråstöd och kundportal som gör din revisionsbyrå mer effektiv och attraktiv.
2
Bjud in dina kunder
Importera dina kunder från ditt befintliga ekonomisystem. Därefter skapar vi din grund för samarbete och skickar inbjudan per automatik.
3
Onboarda och dela dina system
När du kommit igång med byråportalen och bjudit dina kunder har du möjlighet att ansluta och dela dina befintliga system du använder idag.
4
Samarbeta digitalt
Nu har du skapat ditt ekosystem - både enkelt och smart. Du och dina kunder har allt på ett ställe och kan tryggt och säkert logga in vart ni än är.
1
Kom igång på ett par sekunder
Kom igång direkt med din egen byråportal där vi samlat CRM, byråstöd och kundportal som gör din lönebyrå mer effektiv och attraktiv.
2
Bjud in dina kunder
Importera dina kunder från ditt befintliga ekonomisystem. Därefter skapar vi din grund för samarbete och skickar inbjudan per automatik.
3
Onboarda och dela dina system
När du kommit igång med byråportalen och bjudit dina kunder har du möjlighet att onboarda och dela dina favoritsystem du använder idag.
4
Samarbeta digitalt
Nu har du skapat ditt ekosystem - både enkelt och smart. Du och dina kunder har allt på ett ställe och kan tryggt och säkert logga in vart ni än är.
Intressant, eller hur?
Det bästa av allt är att Accountec byråportal dessutom kommer med en massa smarta tjänster som gör att du får mycket tid över till rådgivning och annat kul.
Byråns mötesplats för konsulter, kunder och system
Byråportalen innehåller en mängd smarta tjänster som underlättar arbetet för dig som byrå - både internt på byrån och externt mot kund. Vi har delat upp dessa tjänster i tre kategorier - CRM, byråstöd och kundportal.
CRM
Alla kunder och kontaktpersoner, avtal och uppdragsbrev. Automatisk uppdatering via bolagsverket, KYC och PEP/AML scanning.
Vi har gjort det enkelt. Vi gör inga avkall på våra tjänster och erbjuder allt redan från start. Förflytta din verksamhet från din mail till vår ärendehantering, ladda upp och dela dokument för signering via BankID. Kom igång med dina favoritsystem direkt via portalen. Visst låter det intressant?
Aktivera din egen kundsupport direkt i portalen. Fördela ärenden per automatik till dina olika specialister på byrån.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
En väldigt omtyckt produkt
"I översikten kan vi enkelt ta ut snygga följebrev och K10-blanketter och skicka filer direkt till Skatteverket. Tidigare har vi jobbat i efterhand och nu kan vi jobba mer i nutid. Stor skillnad! Vi kommer troligen att spara in minst två arbetsveckor om inte mer tills nästa års K10-arbete", säger Malin.
Styrkan med Accountec är kommunikation, såväl internt på byrån som externt mot kund. Den är effektiv, trygg och framför allt GDPR-säker. Den fyller en lucka vi saknat på Talenom Payroll tidigare. Pusselbiten för ökad produktivitet är på plats, säger Mats.
När ärendet kommer in via portalen kan alla anställda på byrån se det och den som är ansvarig plockar upp det. Är den personen borta kan någon annan ta det. Det fastnar inte i någons inkorg och det blir mindre som faller mellan stolarna, både hos byrå och hos kund.
"För de som vill jobba med best-in-breed-system på marknaden är Accountec optimalt. Accountec sammanfogar hela ekosystemet av applikationer och verktyg till en harmoniserad, sammankopplad lösning. Och dessutom är de superhärliga att ha att göra med!"
Jag kan starkt rekommendera Accountec's resursplanering. Den är väldigt enkel att sätta upp - kan jag så kan alla! Du behöver inte som byrå lägga ner så mycket tid för att få det att snurra och den ger också jättebra uppföljning.
Med smidiga lösningar förenklar de inte bara arbetet för byråerna utan stärker möjligheterna till effektiv kommunikation med byråns kunder. Från Milients sida är vi verkligen glada över det samarbete vi har med Accountec. Det öppna och prestigelösa arbetsklimatet gör det enkelt att hela tiden ta fram nya lösningar som ytterligare stärker och förenklar de viktigaste processerna.